Thursday, August 25, 2016

MERDEKA SALE : Leyana Basic Instant Shawl

INGINKAN TUDUNG CANTIK LUAR BIASA, MUDAH PAKAI & NAMPAK ELEGAN?

Leyana pilihan terbaik untuk anda semua!

"Alhamdulillah sis. Tudung dah sampai, Allahu.. terharu saya sis sebab tudung Leyana ni cantik sangat-sangat! Suami saya pun puji bila saya pakai Leyana. Terima kasih sis : ) “

“Saya suka sangat Leyana ni sis! Kain lembut, awning mudah dibentuk.. Nak pakai pun senang je.. Tak sampai 15 saat dah siap. Wahhh memang menjimatkan masa saya”

“Leyana pilihan saya no 1 sebab labuh dan nampak elegan. Senang nak bergaya walaupun anak menyusu badan. Alhamdulillah. Nanti saya nak repeat order lagi ya sis ”

Alhamdulillah, Leyana Instant Shawl mendapat komen terbaik dari customer kami. InsyaAllah dijamin puas hati.

*********************************************************************************

TAWARAN HEBAT SEMPENA SAMBUTAN KEMERDEKAAN AKHIR BULAN INI!

Beli 1-2 helai LEYANA anda akan mendapat FREE POSTAGE
Beli 3 helai LEYANA ke atas anda akan mendapat HARGA PAKEJ yang ISTIMEWA dari kami!
.
Stok kami surut dengan pantas. Jika kakak-kakak cantik manis taknak berputih mata jangan lupa PM atau Whatsapp kami ya! 

WHATSAPP +6 013 2799 758
WHATSAPP +6 013 2799 758
WHATSAPP +6 013 2799 758

#ezzehra
#ezzehrawonderteam
#leyana
#tohpuandotcoARMY
#tudunglabuh #merdeka59 #merdeka2016 #instantshawl2loop #instantshawl #rayacollection #rayahaji2016 #rayahaji

No comments:

Post a Comment